Misslyckade rulltårtor

Haha, jag fick lust att baka och ville prova på något jag aldrig gjort förut. Så bestämde mig för att prova på att göra en drömrulltårta. Oj, så misslyckad den blev. På tok för söt, vispade dessutom fyllningen fel och tog för lite mjöl i smeten eller något sådant. Får se om det är någon som tänker äta upp den eller om vi slänger den. För den blev inte alls nå god.
Sen provade jag att göra en vanlig rulltårta, de gick väl lite bättre. Nog för att jag misslyckades en aning men den blev mycket godare än drömrulltårtan.

Nu ska jag fortsätta läsa engelska grejen, sedan blir det nog en promenad. Det är hela 20 grader varmt ute även fast det är lite små mulet och ingen sol. Hur härligt är inte det? =)



Misslyckad drömrulltårta, platt med gul fyllning istället för vit. Haha ^^

Den här ser i alla fall god ut även fast den blev lite misslyckad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback