091115

Snart är den här helgen över, men förhoppningsvis går nästa vecka lika fort som alla andra :)

Igår var jag till Sundsvall med familjen. Jag hittade faktiskt lite nya saker. En kläning, ett linne, två bh:ar, trosor, örhängen och ljusslinga till min spegel. Visar kanske bilder senare!
Sedan på kvällen blev det filmmys med Hannah, vi såg 2012. Riktigt bra, jag rekomenderar er att se den om ni inte redan gjort de.
Efter bion myste jag själv hemma med tända ljus i mitt rum, var sjukt trött och frös som en tok. Sov under ett duntäcke, ett vanligt täcke, en filt och ett dubbelvikt överkast i natt. Sjukt kallt vare alltså med andra ord!
Och idag har det bara varit en lugn dag, har skrivit lite på en grej som ska lämnas in på tisdag. Något simpelt. Men nu ska jag ta en dusch tror jag, snart kommer farmor hit och ska äta söndagsmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback