090928

Tyckte dagen tiden i skolan gick fort idag, men resten av eftermiddagen har varit riktigt seg. Skulle väl egentligen ha passat på att plugga hur mycket som helst. Men har inte orkat.. Blev lite övningskörning istället, superkul nu när det går bra!

Imorgon är det skola mellan klockan 08:05 till 16:00, tungt med så långa dagar måste jag säga. Dirket efter skolan drar jag till gymmet för en work out och sedan blir det plugg har jag en känsla av. Två prov den här veckan, Fysik B på torsdag och något i miljöpolitiken på fredag.

Nu ska jag sova, är sjukt trött!


Kommentarer
ida säger:

Svar; HAha, ja det var på vinden jag fann mina! haha :P

2009-09-29 | 13:23:29
Bloggadress: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback