100730

Oj, tänk vad tiden går! Bloggen har legat åt sidan nu ett tag, har blivit så med tanke på jobb och sånt. Gör för det mesta inget annat än att kliva upp tidigt på morgonen, cyklar till jobbet och sedan hem igen. På kvällen är man så trött att jag bara ligger hemma och latar mig och laddar inför morgonen efter. Vilket liv, är det så här det är att vara vuxen? :P haha. Måsta bara skriva de!

Men tänk, nu har jag bara två veckor kvar här på mitt sommarvik. Sedan så flyttar jag antagligen hemifrån och börjar plugga igen. Känns faktiskt riktigt spännande, har fortfarande ingen aning om var jag kommer börja plugga. Men jag hoppas verkligen att jag bli antagen, för ett år till i Hudik låter inte alls lockande! Jag behöver upptäcka något nytt, något större. Lilla Hudik har gjort sitt nu.

Jo, nu är det nog dags att lägga ner lite med energi på jobbet. Hmm, fast här händer inget. Nästan folktomt, och idag var det endast 86 patienter som skulle anmäla sig, trots de så är det många som aldrig dyker upp. Så blir nog inte alls mkt att göra här. Vill att dagen ska gå fort iaf, helst hade jag velat ha helg NU!! Fast snart så är den här sin tur är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback