Nittonde

Dagarna går på något sätt fort fast ändå väldigt sakta. Spenderade större delen av gårdagen på AF och idag har jag varit ut och fixat arbetsgivarintyg från mina olika jobb, de bör dimpa ned i brevlådan ifyllda här senast nästa vecka. Sedan får jag ta det därifrån.
Har fått ett napp på extra timmar som det är nu, hade en liten intervju imorse, får veta nästa vecka hur det gick.

Känner mig riktigt trött efter besöket hos min gamla arbetsgivare, tog emot att gå dit då de verkligen behandlat en som skit. Men jag behöver min ersättning från a-kassan, så det vara bara att bita i det sura äpplet. Skönt att ha det ordnat nu!

Ska strax börja förbereda dagens mat, något kan jag ju iallafall stå för nu när jag bara är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback