Golant, England


Den isolerade lilla byn.


Vandrarhemmet där jag ska jobba

En till bild på vandrarhemmet

På de bilder jag har hittat nu ser det ut att vara ett fint ställe jag hamnar på när jag väl är i England. Jag ska bo i en liten isolerad by i en månad med en kompis, Hannah. Där ska vi jobba på ett vandrarhem, bland annat hjälpa dem i trädgården, rensa ogräs och även plocka grönsaker i ett växthus som uppenbarligen ska finnas. Jag tror och hoppas att vi kommer få en rolig månad där, och att människorna är snälla :)

Hur det blir med uppdateringar här i bloggen vet jag inte, men hoppas väl att jag kan hitta en dator med internet att låna åtminstone någon gång. Ni kan ju bevaka mig med blogglovin om ni vill veta när det dyker upp en uppdatering från England.

Imorgon åker jag till Stockholm med familjen, vi ska bo på hotell och bara mysa där. Blir väl lite shopping, grönan och en utställning om Titanic. Det sistnämnda låter spännande tycker jag! Sedan lyfter flyget från skavsta klockan 09:40 på måndag morgon. Jag hoppas kunna uppdatera rätt ofta i alla fall. Skriver kanske något imorgon innan vi ger oss iväg om jag hinner. Annars så får vi ha det så bra så länge :)

Kommentarer
z a n n y h ♥ säger:

sv: haha jadu, om jag det visste.. men kan fråga hon som har den :) hehe

2009-07-09 | 21:19:59
Bloggadress: http://zannyh.blogg.se/
marie säger:

Åhh vad fint det ser ut :D

2009-07-09 | 23:35:36
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback