090607

Oj, vad seg jag är idag. Kom hem vid nio imorse, utan att ha sovit på hela natten i princip. Men vi hade en trevlig kväll igår, dock glömde jag kameran hemma så finns inga bilder.

När jag väl var hemma imorse så tvättade jag bort sminket, borstade tänderna och sånt. Sedan drog jag på mig en mjukiströja och la mig i sängen för att sova. Sedan väckte pappa mig vid ett tror jag. Men jag låg kvar i sängen en timme till tror jag. Har kollat lite på Lost och Greek nu, orkar verkligen inte göra något. Är så skönt att bara ligga i sängen. Fast jag måste nog gå upp och fixa något att äta nu snart. Börjar bli hungrig.


Kommentarer
marie säger:

Aha men tiden går fort :) Har du haft en slappdag idag? :)

2009-06-07 | 20:58:42
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback