Rubrik

Hade ingen fantasi till rubriken just nu. Jag hoppas att alla haft en bra dag, för de har i alla fall jag haft =)
Nog för att de var lite stressigt en sväng, men vad gör man inte ibland.

Jag kom hem från Sundsvall vid halv sju tiden, var sjukt kallt ute när man steg av bussen, brr! Väl hemma gjorde jag en smoothie eftersom familjen redan hade ätit middag. Det var även fulla huset av folk när jag kom hem, mormor, morfar och farmor var här. Jaja, jag bör nog sova nu snart!

Hörs imorgon!
Godnatt <3

Kommentarer
Jessie<3 säger:

Sv: Ja, det tycker jag också =) Usch, va jobbigt. Har du bara fått plugga hela helgen då? =/ Kram!

2009-03-16 | 08:57:53
Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/
Hannah säger:

k

2009-03-16 | 19:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback