träning och middag

Åh, vad härligt det var att träna. Blev gym idag! Jag och Anna åkte till friskis vid 16 tiden och kom hem för ett tag sedan vid 18 tiden. Vi var nog där i bra precis två timmar, men vi duschade också. Och eftersom de har världens bästa duschar på friskis kan man stå där hur länge som helst =)
Väl hemma igen stod middagen redan på bordet, perfekt! Man blir ju alltid så hungrig när man tränar. Idag blev de kyckling och ris, lite lyx på en söndag kanske. Men ibland ska det vara så också! 

Nu ska jag sätta mig och renskriva en uppgift till i-valet på tisdag. Suck, nu börjar skiten igen! Jag får försöka tänka positivt, de är ju trots allt bara fem veckor till nästa lov.

Nu plugg, hörs!  


Kommentarer
Mimmi säger:

svar: Vad härligt att höra! :) Med mig är det helt okej :) Hur har din helg varit? :)

2009-03-08 | 18:54:25
Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback