Partyskadad.

Nu har jag bott nere i Karlstad i lite mer än en vecka, å jag stormtrivs! Det är så underbart skönt att få komma bort från lilla Hudik.
Under den här veckan så har det varit skola och nollning om vartannat, jag har träffat otroligt många trevliga och sköna människor :) Är dock väldigt sliten av på tok för mkt festande, lite sömn och skola. Inte en speciellt bra kombination. Men är det nollning så är det, å speciellt med gröna laget som leder stort! :D
Men nu måste jag dra mig tillbaka mot plugget, imorgon är det skola (någon gruppöving och föreläsning), sedan flottbygge på nollningen! Skoj.
Ja, så här såg min tå ut när jag kom hem från välkomstfesten i fredags. Dock väldigt mkt blodigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback