Helg

Nu ikväll så är jag ensam hemma, Daniel jobbar natt så jag har passat på att ha lite ta hand om mig själv kväll. Skönt att känna sig riktigt fräsch, tror jag behövde de. Nu hoppas jag bara på fint väder och sol imorgon så hade allt varit perfekt. Ska föresten på jobbintervju på måndag, ska bli spännande. Hoppas det blir något denna gång, var även för ca två veckor sedan kallad på intervju på det här stället, men det blev inställt för att alla tjänser var tillsatta, men nu finns det tydligen en lucka igen. Åååh, vill verkligen göra bra ifrån mig och får det här jobbet. Allt skulle kännas så mkt bättre. Håll tummarna!

Jaaa, så såhär har jag typ sett ut hela kvällen. Dock är detta en gammal bild sedan Karlstad tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback