28 September

 
Ska kanske berätta varför jag var så nervös tidigare idag, jo det var nämligen så att jag skulle på en jobbintervju. Även fast jag varit på det flera gånger innan, så är det alltid lika nervöst! Men jag tog mig egenom den, och det kändes faktiskt bra idag. Så nu håller jag tummarna stenhårt för att jag faktiskt får det här jobbet. Hade varit otroligt roligt och samtidigt skönt att veta att man kan leva och att det trillar in pengar på kontot i slutet av varje månad! 
Efter intevjun så kikade jag runt lite på Nordby, shoppade ljusstaken på bilden. Så när jag kom hem så blev det en promenad då jag plockade divese saker i naturen och la i "ljusröret" som dekoration. Blev riktigt fint faktiskt! Ska försöka ta bättre bilder senare. Nu tänkte jag krypa ner i soffan och mysa framför tvn, är sugen på att börja kika på gossip girl från start igen. Får se hur jag gör med det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback