090401

Hej vår månad, hejdå vinter månad! Första april idag, jag har inte blivit lurad än, känns härligt. Men det kommer säkert något elakt så småningom. Vem kom egentligen på att man ska få luras på första april?

Skolan var seg idag, kände mig så otroligt trött när sista timmen väl skulle börja efter två och en halvtimmes hål. De är det segaste med hela onsdagen, det långa hålet mitt på dan. Tänk om den där sista lektionen skulle vara direkt, i så fall skulle jag sluta före tolv på onsdagar, de vore inte illa!

Nu har jag precis ätit lite ravioli, folk undrar hur jag kan tycka om det eftersom jag är rätt kräsen. Har inget bra svar på den frågan, de bara är så.

Ska plugga lite till ett prov imorgon nu, teoriprov i Idrott och hälsa A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback