090402

Har fått tillbaka min spänningshuvudvärk, dock lite lindrigare den här gången så jag stod ut i skolan idag. Hade tur också, vi fick sluta eller ja plugga på egen ort sista timmen idag som är på hela tre timmar. Annars skulle jag egentligen vara kvar i skolan nu och sluta klockan 16:00 men nu har jag istället varit hemma sedan kvart i två. Har hunnit med att äta två mackor nu och en risifrutti. De åt man alltid när man var mindre, hehe.

Nu snart ska jag in till stan och köpa nya vår skor! Längtar. Beställde även en skinnjacka igår, skinnimitation så hoppas att den inte ser allt för fejk ut. Får den någon gång nästa vecka så hoppas får hoppas att den passar och ser bra ut!

Ska ta en huvudvärkstablett och vila lite nu, Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback