090407

Tjena!
Jag är tillbaka i en period då jag sover väldigt dåligt. Det märks på morgnarna när man ska upp, speciellt om man börjar klockan 08:10 som jag gjorde imorse. Tror jag log och drog mig i sängen till kvart över sju, så blev lite stressigt där ett tag men jag hann i alla fall till skolan med goda marginal att inte komma sent, bra gjort!

Nu är jag precis hemkommen från skolan, var svinkallt att cykla hem. Blåste gjorde de också. Ge mig sommar nu, tack! Så jag ska väl ta fram samhällsböckerna och skriva klart lite sker som bör vara klara imorgon. Inte så ansträngande så de är gjort på ett kick. Sen ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen. Hade ont i halsen igen imorse så blir nog ingen träning.. Men vi får se.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback