090415

Hejsanhoppsan!

Idag känner jag mig lite seg, bara för att jag för engångsskull faktiskt sov rätt bra imorse så kommer Elin och väcker mig, sen ringer mamma och tycker att jag ska gå upp och steka plättar klockan halv elva för att Elin vill ha det.. Ingen verkade bry sig om att jag sov. Aja, tillslut fixade Elin plättarna själv och jag låg kvar i sängen. Mohaha! :P

Nu har jag precis kommit hem från stan, jag och Elin gick dit sedan fick det blir bussen hem. Jag hittade en väska och en supersöt klänning till i sommar. Ska prova klänningen hemma nu och bestämma mig för om jag ska ha kvar den eller lämna tillbaka. Jag har väl egentligen inte råd att köpa nya kläder, fast jag har faktiskt bara en klänning. Jag måste sätta ett shopping förbud på mig själv nu, börjar få för mycket saker..

Nu ska jag hitta på något skojigt, har ingen aning om vad!
Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback