090416

Hej! Vaknade för kanske en timme sedan. Jag kollar ut genom fönstret och hoppas på fint soligt väder men vad ser jag, jo det snöar! Vad hände med vår vädret? Det som var så härligt i början av veckan. Aja, förhoppningsvis försvinner ju snön fort och det blir fint igen.
Annars så ska jag nog ta det lugnt idag, åker kanske in till stan och lämnar tillbaka klänningen. Har nog inte råd med den just nu. Måste försöka spara pengar. Jag har som mål att kunna köpa en ny kamera till min Englandsresa i sommar. Ska vara där i en månad på praktik, kommer bli grymt! Eller hur Hannah? Så jag vill kunna knäppa mycket kort, och min kamera jag har nu är inte nå bra.
Fast det kommer nog bli svårt att spara ihop pengar till en kamera nu, min ända chans är nog om jag får sommarjobbet jag sökt, annars är jag nog rätt körd.. En sommar utan pengar! Låter lovande.

Hoppas ni får en fin vinter dag! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback