090419

Är sjukt trött idag, kändes riktigt tungt när klockan ringde. Även fast det inte var tidigt då. Men jag pallrade mig väl upp vid halv tio. Så jag har hunnit med att duscha, äta frukost och göra mig i ordning nu. Och jag har fortfarande tid över. Bussen till Sundsvall går om ca 30 minuter.

Förövrigt har jag nog lite skolångest, vill verkligen inte att det här är lovets sista dag. Men man får väl börja räkna ner till sommarlovet nu istället då. Det är nästan två månader kvar, lite mindre. Ska bli så underbart när avslutningsdagen väl kommer =)

Men jag ska dra nu, hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Hannah säger:

halv 10 är för fan tidigt! :O själv vakna jag tidigt för de var nån jävel som hade fönstret öppet så de var askallt. men somna sen ju:]

2009-04-19 | 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback