090423

Åh, vilken härlig dag! Eller ja, bortsett från att jag vaknade med huvudvärk imorse så har blivit en lugn dag hemma för min del =) Sov lite extra länge mot för vad jag brukar göra på vardagar, sen har jag läst ut Män som hatar kvinnor. Vilken grym bok, läs den! Så nu sitter jag helt osysselsatt på altanen, funderar på att sätta mig i solen på trappen istället. Det är 25grader varmt här inne och ca 18 ute i solen, härligt!
Just ja, jag experimenterade just lite med vår sodastreamer. Jag kände för ett glas Loka Citron som självklart inte fanns hemma så kolsyrade vatten själv och pressade citroner, blev väl rätt okej men kanske lite för mycket kolsyra. Det blir bättre nästagång jag provar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback