Påskmiddag

Vi blev kvar hos mormor och morfar i hela fyra timmar idag. Vi åt god mat, typ skinkstek, potatis och sås med massa tillbehör. Alltså inte påskbord som de flesta äter eller? Till efterrätt var det ostkaka, saftsås eller glass, frukt, grädde och rulltårta. Mums!

När vi väl var hemma sedan igen så blev det att jag kollade på Robinsson och sedan filmen som sändes på 4:an, The wedding date tror jag den hette, typisk romantisk film =)

Nu tänkte jag bjuda på lite ego pics och bilder på mig och syrran från middagen idag:





De var de, nu ska jag snart sova!
Sov gott =)

Kommentarer
Jessie<3 säger:

Sv: Ja, det blev det =P Haha precis! Nu i helgen har det varit jätte fint väder här! =) Kram!

2009-04-12 | 17:30:33
Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback