Promenad i blåsten

Vi åkte till mormor och morfar en sväng vid 18-tiden, sedan var det meningen att jag, mamma och lillsyrran skulle gå hem för vi skulle lämna bilen på pappas jobb för han slutar sent ikväll. Men syrran den lata typen tigger skjuts av min morbror som också var hos mormor och morfar så det blev bara jag och mamma som gick. Syrran gjorde kanske rätt som tiggde om skjuts, för det blev grymt kallt tillslut och det blåste hur mycket som helst. Men nu är jag i alla fall hemma och sitter i soffan och kollar på Inför eurovision song contest. Det är så dåliga låtar så det är pinsamt! Ska nog ta en frukt och kolla lite mer på det ändå, sen duscha och sist begrava mig i Män som hatar kvinnor igen för nu börjar den bli riktigt spännande.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback