Skavsår

Då börjas det, nu när ballerinorna kommer fram igen efter vintern så klarar jag mig självklar inte ifrån skavsår. Spelar ingenroll även fast jag haft skorna sen jag slutade nian(två år sedan). Men vackrast är väl i alla fall plåstret mamma köpt hem. Undra om hon tror att jag och syrran är små fortfarande och vill ha små söta gubbar på dem, haha! Hon får ett + eftersom de passar perfekt till mina tå naglar som är rödmålade.





Nä, nu är det dags att sova. Imorgon är det skola som gäller igen.
 Har tydligen en extra matematiklektion så blir ingen kortis måndag imorgon, så slutar kanske 12. Segt, men får väl låta det gå för denna gång.
Sovgott allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback