090823

Har varit dåligt med uppdateringar nu. Men igår hann jag verkligen inte, mormor fyllde 60 år så var fullfart hela dagen!
Först sov jag rätt länge, kom hem vid tre på lördag morgon efter en väldigt rolig partykväll med pinglorna ;) Så när jag väl vaknade lagomt trött var det bara att fixa sig och dra iväg igen, men det gick det också. Sen var jag hos mormor hela dagen utan tillgång till internet.

Idag ska jag nog bara vara hemma, måste städa mitt rum! Dammsuga, damma, plocka undan kläder, bädda nytt i sängen. Ska börja dona lite så fort jag ätit lite frukost. Sedan ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad, hoppas bara vädret tillåter det!

Hoppas ni har haft en bra helg! Imorgon är det skola igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback