Första dagen över.

Då var första dagen över, det tog ungefär 50 minuter om ens de. Så nu är jag hemma igen, sitter här vid köksbordet och äter frukost. Två mackor och ett glas juice, när jag ätit klart ska jag ta mig i kragen och dammsuga huset igen. Det behövs verkligen, fattar inte hur det kan bli så otroligt skitigt på engång! Jag hinner i alla fall ta det lugnt sedan ett tag innan mamma slutar jobbet, för då ska jag med henne till mormor och morfar för att baka tårta! Och ikväll blir det girlspower night på en av affärerna i stan, så då ska jag dit med mina tjejer och kolla in alla grymma priser som skulle vara där endast ikväll. Låter spännande! 

Nu dammsugaaaa!  

Kommentarer
[lisa bjernhagen] säger:

Hallå girl! Spana gärna in vårat band shadow of the room som precis släppt våran första låt! 2 till kommer upp inom kort tillsammans med en demo som går att köpa :)

> http://myspace.com/shadowoftheroom



/the singer :*

2009-08-20 | 15:16:29
Bloggadress: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback