Ny design.

Jag knåpade ihop en provisorisk design för ett tag nu, vet inte riktigt hur jag vill att bloggen ska se ut. Men jag kommer nog på något till slut, tills dess får det här duga.

Annars så har det bara varit en lugn dag för mig, har läst lite i boken och bara softat. Men det är väl det söndagar är till för eller hur?
Imorgon ska jag på stan med Matilda, vi ska shoppa saker inför skolan osv. Blir nog roligt, har inte träffat henne sedan avslutningen, i juni.
Nu ska jag ner och duscha, sedan blir det väl sängen. Måste försöka vända tillbaka dygnet nu när det är skola snart!

Kommentarer
jenny säger:

sv: ok, gjort nåt kul idah? <3

2009-08-16 | 22:57:56
Bloggadress: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback