seg dag.

Måste verkligen säga att denna söndag har riktigt segat sig fram. Jag har städat, kollat på film och bara varit. Rensat datorn på massa skit saker i hopp om att den ska bli lite snabbare. Jag tror det har hjälpt lite, eller så inbillar jag mig bara. Nu snart ska jag nog ta och duscha och sedan bädda sängen med rena sängkläder. Älskar den rena känslan att gå och lägga sig ny duschad och fräsch i en säng med rena sängkläder, hihi! Någon som håller med mig om det?

Nu ska jag snart förflytta mig till duschen, sedan sitta vid datorn lite innan det är dags att sova. Är dags för tredje skoldagen i morgon efter sommarlovet. Studiebesök på Hiab och sedan två-tre timmar fysik. Känns lagomt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback