090203

Den här dagen har bara varit underlig. Har känt mig så otroligt deppig även fast jag vet att jag inte har något att vara deppig över. Mitt liv flyter ju på ovanligt bra just nu!

Dagen började med att man vaknade i ett någorlunda kallt rum, ville verkligen inte kliva upp ur sängen. Men det var ju ändå ett måste, kollade på termometern som visade -20 grader celsius. Shit! Tur att jag fick skjuts till skolan imorse, annars hade jag nog frusit ihjäl.
Första lektionen var Internationell ekonomi idag, vi lyssnade bara när allihopa berättade om olika företag vi läst lite om, de gick inte alls bra för mig. Hatar redovisningar, även om den här var väldigt liten och överstökad på ett kick. Får en så obehaglig känsla när jag vet att folk lyssnar på mig, jag är nog en sådan person som gillar att hålla sig lite i bakgrunden och inte säga allt för mycket på lektioner i skolan och sådana saker.

Nu ska jag snart på stan och hämta min väska som för andra gången en oktober är inne på lagning! Så irriterande. Varför kan det inte bara vara bra kvallite på de saker man köper så de håller ett tag!?

Nu ska jag fixa lite med förberedelser till en redovisning imorgon.. usch!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback