090211

Tjena! Trodde jag skulle bli tokig i morse när jag var tvungen cykla till skolan, var lite sen så att gå skulle jag inte hinna om jag ville komma i tid. Så jag tog fram cykeln, de var 15 grader kallt. Var hur frusen som helst när jag äntligen var framme. Men i tid kom jag i alla fall! 

Men nu är jag hemma från skolan igen (cykelturen nu var inte lika vidrig som den i morse) och har just ätit lunch. Så nu är man mätt och belåten! Vad som händer nu vet jag inte riktigt, ska försöka komma iväg och träna ikväll. Följer med mamma på ett bas pass tror jag eftersom jag inte tränat på länge nu. Känner mig lite snuvig också, så borde väl ta det lugnt. Så det får bli en mjukstart ikväll, men de är ju alltid bra. 

Hmm, undra om det är dags för mig att gå ner till mitt rum och städa lite nu och bädda med rena sängkläder! Jo, jag tror det. 

Hörs något senare! 
Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback