090210

Hej bloggen!
Idag var det skolan som gällde mellan åtta och två. Vi gjorde inte så mycket, härligt eftersom jag fortfarande är hemskt trött. Efter skolan gick jag hem där och jag och pappa åkte och hämtade mamma, hon ville ha smakråd på en ny kökslampa. Måste säga att jag gillade den väl inte, men envis som hon var skulle hon ha den ändå! Men de blev väl rätt okej, fast jag tycker de finns mycket finare lampor. Så de är väl de jag har ägnat min eftermiddag till lite grand. Hjälpt mamma med nya kökslampan och har även fixat smet till pannbiffarna som pappa håller på att steka nu. Så de blir pannbiff, potatis och brunsås till middag idag. Och nu är de tydligen klart så ska gå och äta!

Vi hörs! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback