090226

Ojdå, blev en dag med dålig uppdatering idag. Men jag har helt enkelt nästan inte rört datorn, rätt skönt faktiskt!
Hade kunnat sovit hur länge som helst idag men vaknade så klart strax innan åtta imorse. Men jag låg kvar i sängen till efter tio någon gång, härligt.

På eftermiddagen åkte jag med mamma och pappa till Ica när de skulle handla, jag skulle nämligen inhandla lite ingredienser till efterrätten imorgon kväll då det är sleepover time med brudarna =)
Jag måste ha sett ut som värdens svull när jag skulle betala mina 8 dubbel japp, två stora kakor blockchoklad och åtta deciliter grädde. Haha, men mumsigt kommer de bli i alla fall!

Nu ikväll har jag bara tagit de lugnt, är inte helt okej med mitt huvud. Har haft jobbig huvudvärk!

Men nu är det nog dags att sova snart, skola imorgon. Sista dagen innan sportlovet som kommer bli sjukt härligt!
Godnatt!

Kommentarer
Jessie<3 säger:

sv: Ja, sådär mysigt =)

Jag gillar både mango och hallon. =P Gud, vad gott. Men, kladdkaka är nog det bästa. Haha älskar det =P Hur är det med dig idag då? Kram!

2009-02-28 | 07:12:28
Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback