090228

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, har även tänt lite ljus. Är hur mysigt som helst! De blir alltså en lugn kväll för mig. Ska nog ta och kolla på film snart, är väldigt sugen på att se något baserat på någon händelse från andra världskriget. Jag är ju totalt fast i allt som har det kriget att göra.

Annars så har min dag också varit lugn, vaknade hos Anna vid nio, halv tio. Vi gick upp och ät frukost, spelade lite spel. Sen åkte jag hem vid ett, väl hemma duschade jag och sedan åkte vi ner på stan en sväng. Hade egentligen ingen lust men jag följde med ändå, efter de åkte vi till mormor och morfar som det var väldigt längesedan jag träffade, så de var kul! De bjöd på fika =)

Efter det har jag bara varit hemma, lugnt och skönt!
Är så härligt att det äntligen är lov! =D

Nu blir det film!
Kramis!

Kommentarer
JULIAIRENE - fotoblogg säger:

ja visst är den? :)



http://lillmosan.blogg.se/2009/february/videoinlagg.html



rösta gärna på mig där som veckans blogg :)

2009-02-28 | 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback