090228 (igår)

Sista dagen på årets kortaste månad är snart över, lika så första dagen på mitt sportlov! Ska bli så härligt med lov en vecka nu. Har bland annat planerat att åka till Sundsvall med tjejerna och shoppa, ska gå på en gyminstruktion, träffa Hannah och hitta på något. Blir mycket roligt =)

Jag hann tyvärr inte blogga igår, blev så otroligt stressigt!
Jag kom hem från skolan, plockade ihop lite saker som jag skulle ha med mig till Anna på kvällen till vår sleepover. Sen när de var klar så skulle jag till Anna för att fixa efterrätt som vi skulle ha senare, jappmoussen. Så god! Vi hade inte alls lång tid på oss, kom till Anna vid kvart i fyra och åkte därifrån vid halv fem. Då skulle jag stressa hem och duscha, göra mig iordning och allt sånt för att sedan åka och äta middag med familjen på Kina restaurangen i stan, var mycket mysigt och gott där!

Efter middagen åkte jag hem hämtade packningen och åkte vidare till Anna, hade även med mig Julia och Julia dit. Väl där fick vi vänta på Matilda ett tag eftersom hon alltid är sen.
Men kvällen var den bästa och mysigaste på länge, vi åt jappmoussen(som var mycket godare nu i morse), pratade en massa, kollade på tv med ljudet avstängt, spelade in Julia när hon snarkade osv. Det måste göras om snart igen ;)
Ser framemot tisdag nu när det blir en hel dag med er i Sundsvall :) <3

Aja, det var min går dag! Hinner inte skriva så mycket mer nu för det är mat uppe och pappa ropar på mig! Men jag skriver mer senare!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback