Dags för en dusch

Nu har jag faktiskt tro det eller ej kommit igång med pluggandet till miljöprovet på torsdag. Har läst lite mer än hälften av allt i boken nu. Men upptäckte att klockan börjar bli mycket, så är dags för en dusch nu innan man ska gå och lägga sig igen! Ska i alla fall läsa klart allt i boken innan jag får sova.

Första lektionen imorgon är Internationell Ekonomi klockan 08:10, så blir väl till att ha klockan på 06:00 kanske. Jag kommer antagligen inte upp förrens vid sju ändå om jag känner mig själv rätt.

Men nu dags för duschen!
Ha en fin kväll, så hörs vi imorgon.
Godnatt, Kram Emma

Kommentarer
Rebecca säger:

ok, ja gör det så går jag in och kikar på vad du skrivit om den :)

2009-02-16 | 22:26:23
Bloggadress: http://bergendahlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback