Så trött!

Body pumpen tog verkligen på krafterna idag! Nu ska jag komma igång med träningen igen, där med basta! Efter skolan frågade Lovisa om jag ville följa med till Sundsvall, och jag hade ju inget bättre för mig så åkte dit idag igen. Men idag var jag endast där i ca en och en halv timme. Men de var okej, gick runt lite på stan. Lovisa och Mathilda som också var med skulle köpa kläder till sitt party imorgon. Men jag vet aldrig om de hittade något för jag tog bussen hem innan dem! Får väl fråga de i morgon.

Nu ska jag snart sova! Klockan är 21:54 och jag är dödstrött!
Godnatt allihopa, sov gott!
Puss & Kram Emma

Kommentarer
Jessie<3 säger:

Sv: Ja, vecka 7 har vi sportlov =)Jätte härligt! När har ni sportlov då?

2009-02-13 | 14:34:06
Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback