Soft kväll!

Jag gav upp miljö plugget rätt tidigt, pallade verkligen inte. Tyckte jag hade varit så duktig ändå som gjort klar samhällskunskapen. Så jag slappade framför tv istället. Nya säsongen av NCIS började ju idag, så de kunde jag ju inte missa. Lillsyrran gjorde kesella glass till också, mums!

Men nu jag i alla fall precis duschat och sitter i sängen och lyssnar på musik! Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Fast jag börjar klockan 10:30 imorgon så de är lugnt om de inte blir allt för tidigt eftersom jag kan sova till klockan nio.

Jag säger till er alla godnatt så hörs vi imorgon!
Kram Emma



Frusenmango mixat med vaniljkesella och äpple till, mumsigt!

Kommentarer
Jessie<3 säger:

Ser riktigt gott ut, kanske något ja borde testa =P



Sv: Jasså, oki. Va skönt, 2 veckor kvar nu då bara =)

2009-02-17 | 22:14:41
Bloggadress: http://shareyourreality.blogg.se/
Elins blogg - foto & vardag säger:

ja gör så :D

2009-02-17 | 23:11:46
Bloggadress: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback