Godnatt

Har varit dålig uppdatering här på bloggen i några dagar nu, ska försöka bli bättre på de. Känns lite patetiskt att skriva massa saker som ändå inga läser..

De blev absolut inget gjort idag. Jag har legat i sängen hela dagen och plöjt igenom fyra avsnitt av Dirty, sexy, money, ett avsnitt av Lost och den tre timmar långa filmen Hitler: The Rise Of Evil. Väldigt bra, men lite seg att se allt på engång eftersom den var väldigt lång.



Värd att se även fast den var väldigt lång!

Nu är de snart dags att sova, om jag kan. Har ju bara legat och latat mig hela dagen som jag sa innan. Men skolan börjar klockan 08:05 imorgon. Har bara en lektion så de borde man väl orka med även om man är trött.

Godnatt!


Kommentarer
Anonym säger:

Jag läser!!! Jag vill veta vad som händer!!

2009-01-26 | 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback