Dagen

Avresa från Hudik var vid nio tiden, vi var väl framme i huvudstaden vid tolv tiden. Då stannade vi till hos våra släktingar, för vi kunde inte checka in på hotellet innan klockan två. Så vid två tiden åkte vi till hotellet, sedan var vi här ett jag och jag upptäckte att det fanns trådlöst internet här! Rätt soft, hihi. Sedan åkte vi ut till outleten i Barkarby. Hittade ett par ascoola platådojor, men det blev inget köp. Däremot så köpte jag ett par låga pumps, eller mamma och syrran köpte ett varsitt par skor på skopunkten, så mina pumps blev gratis. Sedan fick jag även tredjeboken i twiligt serien, hittade den här sjukt billigt. Outlet ska det vara ibland :)

Nu ska jag och syrra kolla på film här. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback