090609

Soft idag i skolan, om man bort ser från matte provet jag hade. Hoppas för allt i världen att det gick vägen. Får antagligen veta de imorgon. "Håll tummarna". Annars har det bara varit betygsnack idag, är väl lite missnöjd. Men men, finns inte mycket att göra åt det..

Nu sitter jag hemma vid pappas dator, lillsyrran sitter här bredvid och nördar Sims 2 vid en annan dator. Kanske nördar lite jag med snart.

Ska även plugga lite till biologiprovet imorgon. Blir sista skolsaken innan sommarlovet. Tänk att det här blir mitt sista sommarlov, kommer aldrig mer ha det sen. Därför gäller det att njuta ordentligt av det :)

Nu ska jag lyssna på musik och njuta av att lovet i princip är här och sedan läsa lite biologi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback