090617

Har försökt bloggat flera gånger idag, men det har inte fungerat. Allt i inläggen jag skrivit har försvunnit när jag klickat på publicera. Lite smått irriterande, så hoppas att det här fungerar nu!

Jag sov i Vattrång i natt, som ni redan visste. Så imorse tog jag bussen därifrån vid halv tolv. Väl hemma blev det en uppfriskande dusch och sedan har jag nördat Sims, åter igen väldigt tragiskt. Men har man inget annat att göra så varför inte! Nu på kvällen har jag även klippt gräset åt mamma och pappa. *Host* Duktigt av mig *Host*.

Men nu är det i alla fall snart dags för att sova, blir Sundsvall imorgon! Så vi ska försöka åka härifrån vid nio tiden, det brukar aldrig bli så men ändå. Så ska väl upp vid halv åtta kanske. Fast det går ju ann några dagar även fast det är sommarlov :)

Hoppas att ni har haft en bra dag! Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback