...

Kom inte på någon bra rubrik till det här inlägget som ni ser. Sitter i mitt rum och lyssnar på Breaking Benjamin nu, var otroligt längesedan jag lyssnade på dem sist. De är faktiskt riktigt bra! Annars har jag inte gjort så mycket idag, var till farmor en sväng med familjen och sedan var vi och handlade. Köpte hem lite nyttiga saker, då jag verkligen känner att jag inte mår bra av allt svull som blivit de senaste veckorna. Känns som om att man lagt på sig flera kilon... Dålig tajming nu när det är beach säsong snart. Men får väl bli lite hårdträning fram till England och mycket nyttigare kost! Fast det börjar på måndag ;)

Imorgon kväll blir det party, måste ju fira att vi äntligen har sommarlov. Kommer nog bli väldigt kul! Innan det ska jag ner på stan och kolla studenttåget och kanske fika glass på skutan. Det är tradition när vi får sommarlov.

Nu ska jag snart sova, eller ska vänta på att Lovisa ringer först. Men det här blir i alla fall sista inlägget ikväll. Godnatt!

Kommentarer
lina* säger:

sv: danke danke <3

2009-06-11 | 22:45:23
Bloggadress: http://missinna.blogg.se/
ღ DesignByMilly ღ säger:

ja men visst är dom :)

2009-06-11 | 23:12:33
Bloggadress: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback