Klockan 23:52

Hemma igen, blev inte så sent eftersom jag måste ta hänsyn till att pappa ska upp klockan 04:00 och jobba imorgon. Men det var en mysig kväll. Tyckte att filmen var bra, men boken är nog ändå bättre. Var så längesedan jag läste den så minns det inte helt. Fast så är det nästan alltid, att boken är bättre än filmen.

Imorgon blir det nog en lugn dag, vi planerade att åka till Sundsvall och shoppa lite. Inte jag men twinsen skulle shoppa, jag tänkte bara hänga på. Men sedan komma de på att Lovisa hade tandläkartid, så det blev inget. Men vi tar det en annan dag. Vi hittar säkert på något kul ändå, som alltid!

Nu ska jag snart sova, och jag hoppas på att bara utvilad när jag vaknar imorgon. Känns som om att jag inte har varit det på hur länge som helst. Men nu är det lov, och då måste man ju bli utvilad.

Godnatt!

Kommentarer
Bea säger:

Hoppas din helg har varit bra :D

2009-06-15 | 00:17:01
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Bea säger:

sv: jotack min helg har varit bara bra :D

2009-06-15 | 19:30:37
Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback