Rent och fräscht

Klar med städningen nu, skönt att äntligen få ordning i rummet. Har sett hemskt ut hela veckan. Men nu är det rent och jag hoppas att det förblir så ett tag framöver, eftersom det är så tråkigt att städa.
Nu sitter jag uppe i vardagsrummet med mamma och Elin, de kollar på Oliver Twist. Vet inte om jag tycker det är så bra. Annars så blir det nog en lugn lördag skulle jag tro, kanske åker in till stan en sväng när jag fräschat till mig. Eller så får det bli en mysdag hemma, har inte haft det på hur länge som helst känns det som!

Kommentarer
marie säger:

Aa det gick faktiskt, jag köpte inget alls haha! Blev det stan eller mys? :)

2009-06-13 | 20:08:59
Bloggadress: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback