090302

Har precis varit och handlat med pappa, han är en sådan person som tydligen inte klarar av att åka och göra det själv. Så jag fick helt enkelt offra mig, fast så illa var det väl inte. Fick ju komma ut i vintervädret en sväng i alla fall!
Jag som vill ha vår och på allvar trodde den var på väg i fredags, men nejdå så fel jag hade. Det har i princip bara snöat i två dagar nu, i för sig väldigt lite men det har snöat! Ge mig sommar nu!

Idag händer nog inte mycket, klockan är ju redan 14:20. Men det är härligt med lov, klarade faktiskt av att sova riktigt länge imorse igen vilket jag inte klarat på väldigt länge! Det kanske beror på rullgardinerna, även fast de inte blev så bra med dem. Aja, jag ska i alla fall försöka ta mig iväg till friskis och träna om någon timme. Blir nog ett medelpass idag igen! Tagga!

Hoppas alla har fått en bra start på veckan!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback