090310

Vilken seg dag det har varit! Blir så depp när det bara snöar och snöar hela tiden, var tog solen vägen? Ge mig sommar nu!

De var riktigt tungt att kliva upp imorse, klockan ringde 06:00.. Men de var bara för att jag skulle hinna duscha innan skolan. Imorgon för den ringa en halvtimme senare så jag får sova lite till =)
Förutom skolan har jag inte gjort så mycket idag, tanken var att jag ska iväg och träna nu snart. Men eftersom mamma och pappa åkte bort kan jag inte få skjuts och jag känner verkligen inte för att cykla till friskis så kanske tar min vilodag idag istället för imorgon. Så får det nog bli!

Nu tänker jag slappa framför tv:en.
Ha det bra!


Kommentarer
Mimmi säger:

svar: hehe ohja :) hur har din dag varit?

2009-03-10 | 23:54:59
Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback