090313

Fredag den 13:e nu igen, var en månad sen senast. Den dagen i februari råkade jag inte ut för något dåligt men däremot idag så bestämde sig verkligen alla lärare för att ge oss en massa läxor, prov och inlämningsuppgifter. Tungt, två ska vara klara redan på måndag och jag har inte ens börjat än.. Så jag har uppenbarligen en plugghelg framför mig!

Nu är jag precis hemkommen från gymmet, känns som om att det går rätt bra med träningen nu. Är skönt att jag kommit igång igen, vill ju ha en tränad i sommar. Så vi får väl se hur det går! 
Nu ska jag snart springa iväg och duscha, gjorde aldrig de på gymmet då jag inte kände för att släpa med duschgrejer till skolan idag. Sen blir det mat, pappa ska göra köttgryta. Mumsigt! =) 

Kram Emma  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback