090318

Oj, vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. Men har nog lite idé torka och sen känns det som om att jag gör samma saker hela tiden.

Idag har varit en dag med dålig kommunikation Först bestämde några i klassen med vår miljö lärare att vi skulle få sovmorgon idag, men det hade så klart inte jag och några till fått reda på så vi fick sitta i en och en halv timme på skolan imorse och vänta på att lektionen skulle börja. Sen när den lektionen väl var över hade vi nästan två timmar hål innan nästa lektion, så det var bara till att vänta. När det väl är dags för lektionen att börja så fick vi veta att läraren var borta så då var det ändå ingen lektion.. Segt att vänta så mycket, fast jag och Hannah hade roligt ändå! =)

Nu måste jag skriva min uppsats som jag inte kommit igång med än, den ska in imorgon..

Ha det bra så länge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback