090323

Mina vår drömmar är krossade! Eller jag tog väl i lite nu, men det snöar och har gjort det sedan igår kväll. Jag vill har VÅR nu, är sjukt less på alla snö. Mamma sa att det skulle snöa till på onsdag, men sen skulle det bli fint väder med mycket sol till helgen, hoppas på det jag! =)

Idag var det min vanliga korta skoldag på måndagar, började klockan 09:05 och slutade klockan 10:20 idag(lektionen håller på till halv egentligen men vi fick gå tidigare), inget mig emot! Pappa hämtade upp mig vid skolan och vi åkte ner på stan för att lämna in min mobil på lagning. Har någon stenåldersmanik nu som jag fick låna av affären, men får se om jag hittar någon annan bättre här hemma.

Nu ska jag laga frukost/ lunch, pasta och bacon blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback