Fantomen?



Sääxi!
Haha, lillsyrran gick klädd så här innan jag åkte iväg på träningen ikväll och sjöng att hon var fantomen på operan.. xD Hon är har tydligen kommit på att filmen med det namnet är bra, jag har ingen aning då jag inte sett den.

Blev i alla fall träning med Anna ikväll, mycket trevligt. Dock är inte mina knän helt okej kände jag under passet, får ta det lite lugnt med de påfrestande rörelserna undre jympapassen. Kanske är därför jag gymmat en del på senaste tiden, eftersom lederna gör ont när man hoppar runt som en tok, hmm. Det tål ju att tänkas på!

Nu ska jag nog ta och gå upp en sväng och göra en smoothie och glo lite på Beck, de sänder sista filmen ikväll. Fast jag har redan sett den. Har även hört att det ska komma fler?

Hoppas alla har det bra!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback