Gyminstruktion

Så, nu har jag mitt eget träningskort på gymmet. Nu är det bara till att ta sig dit lite oftare och träna också! Men det kanske blir mer motiverande nu när man vet precis vad man ska göra och hur maskinerna fungerar, hoppas på det i alla fall. Drar nog dit imorgon för mitt första pass efter eget schema.

Annars så blev det stan en sväng idag, jag var duktig och köpte inget. Måste spara lite på pengarna nu! Men pappa bjöd på fika så var lite onyttig idag, så de fick bli helgens lördagsgodis typ. Nu har jag gjort en smoothie, kanske för att känna mig lite nyttigare, vem vet.
Provade göra med frusna hallon, frusen mango och vaniljyoghurt. Blev riktigt god, prova de =)

Nu ska jag kolla runt lite på Internet!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback