Hemma

Stressade klar uppsatsen, och just när den blir klar kommer min lärare och säger att hon tar in dem på onsdag istället. Får jag bli sur eller?! Nu kan jag i alla fall fixa till den så att den förhoppningsvis blir bra. Skönt!

Tänk att våren äntligen nästan är här nu, är soligt och fint idag också =)
Längtar så till det börjar bli riktigt varmt ute nu. Hoppas de inte tar allt för lång tid.
Nu ska jag vila lite sen ska jag nog försöka ta mig iväg till friskis och gymma lite, har varit lite latis nu igen och inte varit dit och tränat på en vecka nu snart igen. Fast jag har ju promenerat istället så har fortfarande rört på mig!

Ha det bra så länge, skriver nog ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback